zondag 12 februari 2012

Paranormale verschijnselen: Numerologie II

Om een idee te hebben hoe numerologie werkt, heb ik hierna enkele aspecten van een numerologische analyse weergegeven.

Uit de boeken haal ik volgende interpretatie.


Wanneer ik deze enkele resultaten bekijk, moet ik toegeven dat ik mij hierin wel erg herken. De aandachtige lezer zal ook gemerkt hebben dat ik erg gesteld ben op harmonie in het leven en in mijn relaties, dat ik op zoek ben naar persoonlijke en maatschappelijke vrijheid en hierbij grondig tewerk ga (ik ben een perfectionist) en dat ik nogal belerend overkom en erg graag anders wil zijn dan anderen.
Zoals bij een geboortehoroscoop zal een scepticus ook hier weer aanvoeren dat iemand toevallig op een bepaalde datum geboren is en dat zijn ouders hem zijn naam en toevallig die voornamen gegeven hebben waarmee die duiding overeenkomt en dus dat een numerologische analyse waardeloos is. Ik kijk weer verder dan onze enge ruimte-tijd wereld. In een synchrone kosmos bestaat toeval niet. Bij een bepaalde persoon met een bepaald karakter past een bepaalde officiële naam en deze persoon wordt op de passende datum geboren. Alles hangt samen met alles, alles wordt weerspiegeld in alles. Uit de numerologisch gevonden getallen kan men zinvolle informatie halen over het karakter van iemand. Toeval bij de naamgeving en de geboortedatum moeten wijken voor zinvolle synchroniciteit.

Geen opmerkingen: