maandag 19 december 2011

Een BZW ervaring I
Tijdens de eerste cursus astrologie die ik gevolgd heb, kwam ik in contact met mensen die zich met verschillende zaken uit de wereld van het “ongewone” bezighielden. Er ging voor mij, een wetenschapper, een geheel nieuwe wereld open. Ik heb mensen ontmoet die zich toelegden op pendelen, wichelroede lopen, handleeskunde, kaartleggen, hypnotiseren, spiritisme, numerologie ... Ik werd nieuwsgierig, ik wilde daar meer over weten.

Na de cursus “alfatraining” ben ik boeken gaan lezen over parapsychologie, over buitenzintuiglijke waarneming (BZW). Toen ik vernam dat Milan Ryzl, een biochemicus van de universiteit van Praag die wetenschappelijk onderzoek verrichtte in de parapsychologie, in juni 1979 naar Brussel ging komen om op een congres te spreken over BZW, heb ik mij onmiddellijk laten inschrijven. De man vertelde over zijn onderzoek en de proeven die hij uitvoerde met personen die goed scoorden wat BZW betreft. Hij liet de proefpersonen de winnende nummers van de loterij voorspellen en met een zeker succes. De staat bleek interesse te hebben in zijn werk en wilde hem inschakelen voor spionagedoeleinden. Hij vluchtte naar de USA.

Geen opmerkingen: